Selecteer een pagina

Behaalde resultaten

een overzicht van enkele projectcases

ConCordix, producent van voedingssupplementen

Omschrijving project
Een nieuwe producent van voedingssupplementen wil producten in de Europese markt zetten. Er wordt een multi-channel promotiecampagne opgezet.

Vraagstelling
De vraag is hoe de uitwerking zal zijn via de verschillende marketing-kanalen. In welke mate versterken ze elkaar, hoeveel sales-leads zijn er te verwachten, hoeveel tijd is daarmee gemoeid en wat is een realistische omzetprognose.

Oplossing
Er is een tweetal modellen ontwikkeld: één met de aantallen (potentiële) klanten, die verschillende fasen doorlopen (unaware, aware, informed, lead, prospect, customer) en één waarin de potentiële marktomvang bekend wordt.

Resultaat
De modellen zijn initieel gebruikt om op basis van ervaringsgegevens en inschattingen prognoses op te stellen. Na het begin van de campagne zijn actuele meetgegevens in het model ingevoerd om het model te actualiseren en de prognoses aan te scherpen. De campagne (en opvolgende) heeft hiermee aan effectiviteit gewonnen.

We kregen als bonus door het proces automatisch een veel scherper beeld van onze eigen bedrijfsvoering.

Vitux AS

www.concordix.com

andere cases

Op basis van het model konden we betere keuzes maken over hoe beperkte middelen optimaal ingezet konden worden.

Jeugdzorg Nederland

www.jeugdzorgnederland.nl

Buroos bepaalde voor ons een succesvolle business-case met een terugverdien-tijd van aanloopkosten in minder dan één jaar.

Huisartsenpost

www.huisartsenpost.nl

Deze hogere verwachte omzet leverde bij de verkoop van de onderneming naar schatting € 2,5 mln meer opbrengst op.

Voornaam Achternaam

Eigenaar, bedrijf x

Let’s take the next step.

 

Een persoonlijk gesprek kan in korte tijd veel duidelijkheid geven over de diensten en resultaten van Buroos. Klik op onderstaande link en maak een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.